סערת קרית יובל: הפשרה של ברקת והזעם של התושבים

    במה שנראה כמו ניסיון פשרה או התחמקות, בוחר ניר ברקת להקצות בית ספר בשכונת בית וגן החרדית, פתרון שלא מספק כלל את תושביה החרדיים של קרית יובל המביעים תסכול רב מההחלטה
    ישראל פריי 7 Comment on סערת קרית יובל: הפשרה של ברקת והזעם של התושבים

    פרסום ראשון: מנכ"ל החינוך העצמאי יפגש מחר עם ניר ברקת בלשכת ראש העיר, שם תוצע 'הפשרה' במאבק המתמשך • התושבים זועמים על הפתרון המסתמן, הרחק מביתם: "ברקת השפיל את הרבנים והכריח אותם לקבל בית ספר בבית וגן"

    קרית יובל צילום: Nati Shohat/Flash90
    במה שנראה כמו ניסיון פשרה או התחמקות, בוחר ניר ברקת להקצות בית ספר בשכונת בית וגן החרדית, פתרון שלא מספק כלל את תושביה החרדיים של קרית יובל המביעים תסכול רב מההחלטה
    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית ירושלים ניר ברקת צפוי להיפגש מחר (שני) עם מנכ"ל החינוך העצמאי הרב אליעזר סורוצקין, ולהודיע לו על הקצאת בית ספר בשכונת בית וגן לתושבי שכונת קרית יובל.

    הרקע להחלטת ברקת: תושבי קרית יובל החרדיים סובלים ממצוקת כיתות נוראית, ולקראת שנת הלימודים הבאה, נמצאות מאות בנות ללא מענה.

    אתר 'קול חי' מלווה את מצוקת התושבים לכל אורך הדרך, ולפני כחודש נחשף באתר 'קול חי חשף כי בכוונתם של תושבי השכונה לפתוח בית ספר פרטי במרכז השכונה, דבר שככל הנראה הכניס את סביבת ראש העיר ללחץ.

    תושביה החילוניים של השכונה לא טמנו ידם בצלחת. במכתב תמיכה בראש העיר, על סירובו להקצאת בית ספר חרדי, הם כתבו: "מרחב יובלים (קרית היובל, רמת דניה, רמת שרת, מנחת, עין כרם) ודרום מערב העיר בכלל הינו מרחב פלורליסטי באופיו. חשוב שישמור על אופי זה לטובת כלל תושבי העיר. מדיניותך בעניין זה היא שלא יוקם בית ספר חרדי במרחב יובלים על מנת לשמר אופי זה. אנו תומכים ומחזקים אותך במדיניות זו", כתבו לברקת יו"ר וועדת החינוך ישי כהן, ויו"ר המנהל הקהילתי רוני שרון.

    במה שנראה כמו ניסיון פשרה או התחמקות, בוחר ניר ברקת להקצות בית ספר בשכונת בית וגן החרדית, פתרון שלא מספק כלל את תושביה החרדיים של קרית יובל המביעים תסכול רב מההחלטה.

    "למרות מכתב רבני הקהילות בקריית יובל המבקשות פתיחת בית ספר לתושבי קריית יובל בשכונתם", אומרים בועד השכונה לאתר 'קול חי', "ברקת השפיל את הרבנים והכריח אותם לקבל בית ספר בבית וגן במרחק גדול משכונת קריית יובל".

    האם התושבים החרדים של השכונה יצאו למאבק גם לאחר 'הפשרה' של ברקת? ימים ספורים יגידו.



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      אז שוב הילדות תצטרכנה לנסוע?

    2. 6

      פשוט בושה וחרפה.
      ומה עוד עושים כל מיני… יוצאים נגד גפני שיוצא נגד היועצים של ניר ברקת. תגידו מי נורמלי פה?
      בושה מה שהולך שם.
      איך אפשר לנהל כך בית ספר?
      איך אפשר כך לשלוח ילד לבית ספר?
      תצאו למלחמה!!!
      אולי זה יעזור?!

    3. 5

      הזוי איך ברקת מתנהג נגד התושבים החרדים

    4. 4

      אשריכם קול חי שאתם מניפים את דגל התושבים החרדים של ירושלים

    5. 3

      כל זה בסדר "הגורים" קיבלו עוד שטח הזוי!!!!!!!!!!!

    6. 2

      הוכחה חותכת לצידקת גפני הגיע הזמן להוקיע את היועצים ולא לצרפם למנין

    7. 1

      כן יצםרכו לנסוע עד שיבנו בית הספר שיקלוט בנות ספרדיות ואשכנזיות כאחד בלי אפליה עדתית בגלל שעורם בצבע חום
      משרד החינוך מחייב לקבל כל בת זה יסודי ולא סמינר שהמנהל/ת עושים מה שרוצים
      במודיעין עילית גם היה סיפור שלא קיבלו בת ספרגיה רגילה חרדית כמובן [עיר חרדית] האבא לא אמר נואש אין כזה דבר לא לקבל בת ביסודי משרד החינוך קיפל את המנהלת ואמר לה או את או הילדה והיא כמובן קיבלה אותה